فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

فاطمه جون عاشق شال گذاشتن

1401/11/21 0:41
نویسنده : ماماني
119 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم عاشق شال گذاشتنی،روسری و شالای مامان رو بر میداری و ساعت ها باهاشون بازی میکنی و هی موهاتو شونه میکنی و مدلای مختلف میذاری و خودتو تو آینه نگاه میکنی،جدیدا عاشق عکس گرفتنم شدی،قبلا که ابجی زهرا نبود به زور باید ازت عکس می گرفتم،اما الان همش گوشیمو چک میکنی و میگی،مامان چقد از زهرا عکس میگیری،یا میگی مامان یه کار اشتباه کردی،باز از زهرا عکس گرفتی از من عکس نگرفتی،این طوریاست که منم همش بهت میگم فاطمه بیا ژست بگیر ازت عکس بگیرم، هر روسری و لباسی که میپوشم،میگی،مامان میشه بزرگ شدم اینو بهم بدی،امروز این روسری زرده که از کشو در اوردم طبق معمول گفتی مامان این برا من شه، بعد اومدی دنبالم که دیدی با قیچی برش دادی،اول اعتراض کردی که مامان چرا خرابش کردی، گفتم میخوام کوچیکش کنم،دو تا روسری کوچیک برا زهرا در اوردم و یه شال برا تو،خیلی خوشت اومد و ساعتها باهاش بازی کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آویناآوینا
21 بهمن 01 6:41
چه ناز میشه ناناس ما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد