فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

سحرخیزی زهرا خانم

1401/11/20 7:35
نویسنده : ماماني
158 بازدید
اشتراک گذاری

به یمن وجود تو دلبرم مامانی هم سحرخیز شده، 9ماه که تو شکمم بودی و موقع اذان صبح لگد میکردی و بیدار میشدم و الان که دوران شیردهیم هست و موقع سحر بیدار میشی و شیر میخوری،منم بعدش بیدار میشم و نماز میخونم و با بابایی صبحانه میخورم، صبحا خیلی خوش اخلاقی، اکثر اوقات با چشای بسته بهت شیر میدم تا حس نکنی که بیدارم و بعدش بخوابی.امروز که رفتم صبحانه رو اماده کنم،یکم به با بابا گفتم با زهرا بازی کن،تو که سرما خورده بودی خلط داشتی، شیر بالا اوردی،بعدش دیگه بیدار بودی و البته خوش اخلاق،بردمت تو هال و اینطور ناز میخندیدی و برامون دلبری میکردی. زهرا جون و فاطمه جون شما دو تا گل خندان من هستین،هر روز صبح با دیدن شما امید و شوقم به زندگی بیش از پیش میشه.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آیسلمامان آیسل
20 بهمن 01 8:39
خدا حفظش کنه..ما هم سحرخیزیم 
آویناآوینا
20 بهمن 01 22:04
سلام خاله میشه من رو هم بیدار کنی صبح نماز بخونم!؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد