فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

کفشای پاشنه بلند

1401/11/17 5:56
نویسنده : ماماني
105 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشکلم با هدف و مصمم بدن برای رسیدن به هدف رو باید از تو یاد بگیرم،چند روز پیش با خاله و حسنا رفتیم بازار چون خاله میخواست برای حسنا لباس برای عروسی دختر عموش بخره،تو از همون لحظه ورود به بازار از یه کفش خوشت اومد و میگفتی بخر برام،منم که قصد خرید نداشتم و با اتگیزه خرید نرفته بودم بازار،گفتم فعلا نباید بخریم و فقط انتخاب کنیم و بعد میایم میخریم،از ههمون روز برگشت از بازار، تو دائم هدفت رو میگفتی و تلاش میکردی که پول کفش رو جمع کنی،میگفتی مامان چند تا باید پول جمع کنم،با دست نشونم بده،منم انگشتای دو دست رو نشونت دادم، بعد هر شب رو تختت میخوابیدی و صبح ها با ذوق پاکتی که بالاسرت بود و مخصوص جایزه فرشته ها بود رو نگاه میکردی،صبحا با اشتیاق پولها رو درمیاوردی و میگفتی مامان فرشته برام جایزه گذاشته، هر شبی که میگذشت یه انگشت رو کنار میذاشتی و میگفتی مامان،اینقد دیگه باید بخوابم،تا اینکه یه شب خاله اینا سورپرایزت کردم و کیک تولد و باذکنک خریدن برات و.اومدن خونمون،کادوی تولدتم هم همه بهت پول دادن، تو که پولا رو دیدی گفتی:مامان دیگه نیاز ندارم فرشته بهم پول بده خـودم پول دارم حالا بریم کفشمو بخریم، منم امروز که نوبت دکتر داشتم،گفتی مامان منم بیام که کفش بخری برام، بعد اینکه کفش خریدی از مغازه گفتی:آخر خریدمش،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد