فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

نقاشی فاطمه با تحلیل کودکانه خودش

1401/11/16 0:16
نویسنده : ماماني
276 بازدید
اشتراک گذاری


دختر کوچولو داشت می گشت که یه اب کوچولوی قشنگ دید که ماهی های قشنگ داشت، این نقاشی برای همه است، اینو می‌خوام تابلو کنم بزنم به دیوار اتاقم، می دونستین، ببینین بعدش درختای خوشکلی داشت اما له این قشنگی بود اما دیگه نیست اما چون همه چون اشغال می ریختن بخاطر همین بوی گندی می داد بعد دختره رفت پلاستیکاشو اورد همه جاشپ تمیز کرد، گفت راحت شدم حالا بریم جاهای دیگه رو تمیز کنیم، بعد گفت خیابون بعد گفت خودم برم اینا رو تمیز کنم هلشون داد، بعد دیگه هم گفت راحت شدم، بعد گفت اشغالا رو جمع کرد، بعد رفت و قصه ما داره تمام میشه به اخر قصه داریم می رسیم، بعد گفت به خواهر بزرگم بپرسم که کار خوبی کردم؟ اخه این خواهر کوچیکه بودگفت اجی کار خوبی کردم؟ گفت افرین،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد