فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

ساخت عروسک از نقاشی فاطمه

1401/11/26 13:39
نویسنده : ماماني
155 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه جون امروز که داشت نقاشی میکشید گفت مامان چه خوبه که بچه ها بلدند نقاشی بکشن،آخه اینطوری میتونن به مامانا بفهمونن که چی دوست دارن،مامانی،اخه من عروسک دوست دارم،همین عروسکی که نقاشی کشیدم رو دوست دارم داشته باشم،برام میخری؟،منم گفتم باشه مامان جون نقاشیتو کامل کن بعد باهم از طرح نقاشیت عروسک درست میکنیم، فاطمه هم با تمام تلاش شروع به کشیدن کرد و هی میگفت مامان رو قولت هستی،مامان ناامیدم نمیکنی؟!

حالا هم کامل شده و من باید رو قولم بمونم، حالا فاطمهمیگه به اندازه ای باشه که بتونم تو بغلم بگیرم مثل زهرا،مثل بچگیای خودم،منم نو این فکر بودم که چطور سایزشو بزرگ کنم،میخواستم ببرم پرینت بگیرم که این فکر به ذهنم رسید که بذارم تو وبلاگو بعد صفحه وبلاگشو باز کنم از لب تاب و بعد کپیش کنم تو کاغذ،

بریم که رفتیم😀تا اینجای ماجرا ببینم چی در میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد