فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

واکسن شش ماهگی

1397/5/4 21:10
نویسنده : ماماني
552 بازدید
اشتراک گذاری

دریاعشق مامان .تو این عکسا روز اولی هست که واکسن شش ماهگی رو زدی.چون واکسن چهار ماهگیت رو یه هفته دیرتر زده بودیم برا همین واکس شش ماهگی رو هم با یه هفته تاخیر زدیم.

قبل اینکه ببرمت مرکز بهداشت بردمت حموم و موقع وزن کردنت تو مرکز بهداشت خانم بهورز پرسید که نی نی چه بوی خوبی میده چه شامپویی میزنی.

موقع زدن واکسن من سرتو نگه داشتم و نازت دادم بابا هم پاهاتو نگه داشتم کلی داشتی برامون ذوق میکردی که یهو وقتی مامای مرکز خانم رستمی واکسنتو زد دادت رفت هوا.دلم برات سوخت.بغلت کردم و نازت دادم و سریع جغجغتو دادم دستت و اروم شدی .بعدظهر هم رفتیم خونه عزیزی و بعدم باهم رفتیم دریا

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
6 مرداد 97 15:51
الههههههههی😚
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد