فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

نقاشی بازی لی لی

1402/6/14 0:12
نویسنده : ماماني
360 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ و باهوشم،وقتی نقاشی میکشی اینقد با عشق میمشی و با جزئیات کامل و به فضا توجه داری که اینو به فال نیکمیگیرم و میبالم به هوش و زکاوتت،این نقاشی رو امروز کشیدی،گفتی حیاط خونه عزیزی هست،هفته پیش که خونه عزیزی بهت بازی لی لی یاد دادم خوشت اومده بود و اصرار میکردی که تو گرما باز بری و بازی کنی منم میگفتم نه باید غرپب شه و هوا خنک شه،تو این نقاشی هم گفتی مامان غروبه،خورشید قرمزه،دارم لی لی بازی میکنم،زهرا رو هم کشیدی که باهم لباس ست پوشیدین،خروس خونه عزیزی هم کشیدی و پرنده تو اسمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محبوبه
18 شهریور 02 15:37
😂😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد