فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

باز هم سرما

1397/8/20 2:56
نویسنده : ماماني
156 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 2:40دقیقه است.نیم ساعت گذشته از زمانی که به دنیا اومدی.هر شبی که بیدار میمونم و انتظار راحت خوابیدنت رو میکشم یاد شبی که به دنیا اومدی می افتم.لحظات اخر که از شدت درد فقط انتظار پایان یافتن این درد رو میکشیدم و هر ثانیه هزار ساعت طی میشد برام.فک میکردم با به دنیا اومدنت همه دردام تموم میشه و میتونم یه دل سیر بخوابم. ایه الکرسی میخوندم .الله لا اله الا هو الحی القیوم... چند کلمه ای میخوندم و یهو یادم میومد بجای ایه الکرسی زیارت اهل قبور میخونم.السلام علی اهل لا اله الاالله.... باز از نو می خوندم

بعد از به دنیا اومدنت شبهای زیادی انتظار صبح رو کشیدم.اینکه دردات تموم شه و بخوابی.شبهایی که دل درد داشتی.درد دندون و یا تب و سرماخوردگی...

امشبم یکی از اون شبهاست که باز مریض شدی.امروز صبح دیدم که سرفه خشک میکنی و باز دلگیر شدم که مریضی .بابا هم امشب نیست و خونه نیستیم.ای کاش خونه بودیم و بخور روشن میکردم و یکم سرفت خوب میشد.

وقتی مریض میشی و بالا سرت بیدار میمونم یاد زحمتای همه مامانا می افتم که چقد نادیده میشن.شاید خدا میخواد با تجربه مادرشدنمون لمس کنیم درد و رنجایی که مامانا برای بزرگ کردنمون متحمل شدن.

بازهم دعای امشب ایه الکرسی... خدایا فاطمه من با ارامش بخوابه و درد نداشته باشه.خداکنه زود صبح شه..

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد