فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

فاطمه در هفته ای گه گذشت

1397/8/3 23:58
نویسنده : ماماني
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فاطمه کوچولوی من.الان که قد کشیدنت رو میبینم باورم نمیشه تو همون نی نی پنجاه سانتی بودی.همون طور که این زمان قد کشیدنت مثل برق و باد گذشت روزهای دیگم ازراه میرسه که میگی مامان من دیگه کوچولو نیستم.

این روزها خیلی بازیگوش شدی.اینقد زیاد که من اصلا گذر روزها رو نمیفهمم و همش وقت کم میارم.صبح ها در انتظار شبم و شبها در انتظار روز. چند روزه تلاش میکنی برای چهار رست و پا رفتن.این روزها در حال گذر از مرحله سینه خیز رفتنی و ما دلمون تنگ میشه برای مراحل قبلی و خوشحال از تماشای مراحل گذرت.

گاهی وقتا مثل طوطی میگی ماما ماما.وقتی که گشنت میشه و خوابت میاد خیلی واضح تر صدا میکنی و من دلخوش ازشنیدن صدای نازت.

این هفته سرما خورده بودی. و گاهی وقتا عصبی میشدم ازاینکه سرمای خودم تازه تموم شده و باز برای بار دوم تو مریض شدی

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
4 آبان 97 20:29
انشالله که خوب بشین بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد