فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

بازی لوگو

1401/11/9 1:15
نویسنده : ماماني
82 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم فاطمه خانم این بازی رو مامان محمدمهدی وقتی باهم رفتیم فروشگاه،بهت گفت یه چیز انتخاب کن به مناسبت تولدت برات بخرم،تو هم از این بازی خوشت اومد،خیلی باهاش مشغول میشی،از موقعی که ذوندیم خونه یکسره تمرین کردی و طبق نمونه ساختی،اولش میگفتی باید کمکم کنی ولی من مقاومت کردم تا رو پای خودت بمونی و به خودت متکی باشی. یکی از عکسا رو ابتکاری درست کردی و گفتی مامان ببین چقد لاک درست کردم برا خودم،یه گربه ساختی و به ابجی زهرا نشون دادی و نمایش اجرا کردی باهاش،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد