فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

نقاشی فاطمه

1401/11/9 0:31
نویسنده : ماماني
88 بازدید
اشتراک گذاری

توضیحات نقاشی،از زبان کودکانه فاطمه

یه چیز بگم من دوباره اومدم،اینو اول تر از نقاشی قبلی کشیدم،اینو اول کشیده بودم،این،انا السا هست فقط یه ذره شبیه نیست،بعد دیگه نمیتونستم انا بکشم انا سخت تر بود،با اینکه انا رو دوست داشتم السا کشیدم،بازم السا دوست داشتما،اصلا هر دوشون رو دوست داشتم،من ارزوم اینه که همه ادما خوب باشن ادمای بد اذیتشون نکنن،بعد اینکه من دوست دارم همه ادما خوب باشن،هیچ ادمای بد نیان وسایلای اونا رو بگیرن الکی نقشه بکشن،حرف من تمام شد خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد