فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

فاطمه و هانا

1397/9/26 13:38
نویسنده : ماماني
290 بازدید
اشتراک گذاری

هانا جونی رو قرار بود بیشتر ببینیم چون مامانیش مرخصی زایمان داشت و خونه بود.اما قسمت نشد یکی دوبار بیشتر ببینیمش.تو پاییزم که یا من سرما داشتم و یا تو و یا مسائل دیگه باعث شد کمتر بهش سر بزنیم .دیروز من و تو و دخترخاله حسنا رفتیم خونشون.تو هم که یه نی نی کوچیکتر از خودت میلینی بجای ذوق کردن حسودیت میشه و بهونه میاری.تا نازش میدادم غر میزدی و میومدی بغلم.این روزا که تمرین ایستادن میکنی.دور تا دور خونشون هر چی پیدا میکردی تکیه گاهت میشد و پا وایمیستادی.دخترخاله حسنا رو هم مامور میکردم که تو رو بیاره سمتم.مامانی هانا چند روز دیگه میره سرکار و استرس داشت که چند ساعتی هانا رو نمیبینه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد