فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

طاق بستان

1397/9/12 1:02
نویسنده : ماماني
234 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم امروز عصر عمه نازی و عزیزی و... لباس پوشیدن که برن بیرون.قرار بود من و تو و بهار خونه باشیم.اما تو بی قرار بودی و هی غر میزدی.منم دلیلشو نمیدونستم.بعد که دقت کردیم دیدیم ازاین ناراحتی که چرا بقیه لباس بیرون پوشیدن و ما لباس خونه.انگاری فهمیده بودی قراره هنه برن گردش.بعدم عزیزی گفت وای دلم سوخت برا فاطمه.شمام بیاین

لباساتو پوشوندم و ذوق کردی که ماهم قراره بریم گردش

خونه رو به مقصد طاق بستان ترک کردیم. یه ساعتی بیرون بودیم تا بابایی ازراه برسه

اولین بار بود که داخل طاق بستان بازدید میکردیم.منطقه باصفایی بود.

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد