فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

دادا با مادرجون

1397/8/16 8:38
نویسنده : ماماني
260 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم شبایی که بابایی شیفته شبه میایم خونه مادرجون و اکثرا تو هال میخوابیم.تو هم برات شرطی شده صبح زود همین که یه نفر درو باز میکنه از جات بلند میشی و چشاتو گرد میکنی یعنی منو هم ببر دادا.مثل امروز صبح که ساعت هفت بیدار شدی و آآ میکردی برا مادرجون .یعنی منو هم ببر.منم گفتم نه فاطمه هوا سرده.دیدم لج اوردی و وقتی رفتی بغل مادرجون منو دیگه نگاه نمیکردی و سمت درو نگاه میکردی و چسبیده بودی به مادرجون.به مادرجون گفتم خب لباس بپوشه و پتو پیچش کن سرما نخوره .رفتی و یه دور زدی.بعدم که خسته شدی باز اومدی بغل خودم و خوابیدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد