فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

ناناس من

فاطمه و زهرا دو گل خندانمن و امیدهای روز افزون من به زندگی و شاد زیستن با اونها حس سیال بودن پرواز دارمو

خواهر امام رضا

1397/7/2 14:22
نویسنده : ماماني
137 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیشب رفتیم مراسم دهه دوم محرم که تو خواهر امام برگزار میشد.خیلی وقت بود نرفته بودم مرقد خواهر امام رصا تو رشت.خیلی تغییر کرده بود.مامن تنهاییام دوران مجردیم این مرقد بود و خیلی دوستش داشتم.اولین بار با تو رفتم اونجا.دیشب با بابا و مادرجون رفتیم مراسم.بابا به خاله فریده هم زنگ زده بود که چون خونشون نزدیکه بیاد مراسم.تو هم اول مراسم همش مشعول بودی با تسبیح خاله فریده که از برق زدنش خوشت اومده بود.تقریبادیک ساعتی مشغول بودی باهاش.بعدم که مراسم سینه زنی شروع شد دیگه لج اوردی و همش بغلت کردم و دور زدم

پسندها (4)

نظرات (2)

مامانمامان
2 مهر 97 14:56
قبول باشه
ماماني
پاسخ
ممنوم مامانی گل
مامان صدرامامان صدرا
2 مهر 97 19:30
زیارت قبول التماس دعا🌷🌷
ماماني
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ناناس من می باشد